گارانتی

گارانتی طلائی دموکالا

 

 

مجموعه دموکالا به مدت یک سال شش محصول واحدنمایشگرهای 3D  و همچنین پهار محصول واحد طراحی و چاپ نوین را با  گارانتی طلائی دموکالا به مشتریان عزیز ارائه می نماید.

که این محصولات عبارتند از:

.

  1. مجیک باکس (magic box)
  2. مجیک پروداکت (magic product)
  3. ویدئو مپینگ (video mapping)
  4. ویترین اینترکتیو (vitrine interactive)
  5. استیج مجیک (Stage magic)
  6. مجیک اینتراکتیو (magic interactive)
.
محصولات واحد طراحی و چاپ نوین

.

  1.  نوریتا آباژور ۳ بعدی
  2. استیکر های ۴ بعدی
  3. شلف استاپر
  4. شلف های ویژه

 

 

گارانتی طلائی دموکالا شامل تمامی قسمت های سخت افزاری و نرم افزاری محصولات می کردد. قابل به ذکر است که شرایط نگهداری و استفاده بهینه از تجهیزات و امکانات محصول در زمان عقد قرارداد تنظیم و به تایید مشتری می گردد. در زمان خرید مشتریان می بایست آموزش های لازم جهت نگهداری بهینه محصول را از نماینده فروش دریافت نمایند، که بخشی از آن به صورت کتبی و بخشی هم شفائی ارائه می گردد.

کارت گارانتی دموکالا

گارانتی

محصولات تا پایان تاریخ گارانتی پلمپ بوده و فقط کارکنان واحد پشتیبانی و نگهداری دموکالا در صورت لزوم درب محصولات را باز می نمایند و در صورتی که کالا به وسیله مشتری باز شود به طور حتم محصول از گارانتی و خدمات پس از فروش دموکالا خارج خواهد شد. شرکت دموکالا از تاریخ صدور گارانتی تا پایان زمان گارانتی برای تجهیز و تعمیر و نگهداری محصول هزینه ای را از سوی مشتری دریافت نمی نماید. شایان به ذکر است که گارانتی طلائی دموکالا شامل تمام قطعات و تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری محصول می گردد.

پس از زمان گارانتی خدمات ما در قالب پشتیبانی در سال اول با تخفیف 20٪ به مشتریان عزیز ارائه می گردد.

 

.

logo-type

.

.

آینده ای در دستان شماست

.

برگه ضمانت نامه محصول

فرمت گارانتی مجیک پروداکت