فغتاعق

مجیک باکس

Untitled-1.

 مجیک باکس magic box

مجیک باکس magic box محصولی از واحد نمایشگرهای ۳ بعدی  ابزاری نوین جهت نمایش صوتی و بصری محصولات و خدمات با تکنیک هولوگرافی میباشد. این محصول امکان نمایش چند وجهی تصاویر در ابعاد مختلف به شکل کاملا واقعی  را ایجاد می نماید.  نمایش مجازی محصولات در مقایسه با نمایش واقعی آن دارای مزایای زیر میباشد.

  1. امکان تغییر اندازه محصول مورد نظر نسبت به اندازه واقعی بدون تغییر شکل اصلی
  2. عدم نیاز به انتقال اصل محصول به محل نمایش
  3. امکان جدا سازی قطعات محصول در صورت نیاز
  4. امکان استفاده از صدا به طور همزمان برای معرفی محصول
  5. – قابلیت نمایش تصاویر سه بعدی با کیفیت Full HD
  6. هوشمندسازیاین دستگاه جهت کنترل کامل دستگاه از راه دور (کنترل دستگاه از طریق اینترنت)

نمایش تصویر سه بعدی

نحوه عملکرد و نمایش تصویر ویدئو ای به صورت سه بعدی در هولوگرافی باکس (Hologram box) بوده  و شما می توانید از هر سوی هرم یکی از ابعاد تصویر ویدئو ای را مشاهده  نماید.  در مدل سه وجهی این قابلیت وجود دارد که بتوانیم اجسام طبیعی را در مرکز هرم قرار دهیم تا با تصویر سازی سه بعدی آن را آمیخته کنیم.

واحد نمایشگرهای ۳ بعدی مجموعه دموکالا مجیک باکس  magic box را در ابعاد و اشکال مختلف طراحی وتولید نموده است. همانطور که در جدول زیر مشاهده می نمایید، مدل سه وجهی در ابعاد ۴۰*۶۰ تا ۹۰*۱۴۰  سانتیمتر طراحی و تولید می گردد.

مجیک باکس magic box

 .

.

مجیک باکس magic box یا همان هولوگرافی (هولوگرام) ابزاری نوین جهت نمایش تبلیغ

 

مجیک باکس magic box  یا همان هولوگرافی ابزاری نوین جهت نمایش تبلیغ, دموکالا اولین تولید کننده هولوگرافی در ایران بوده و توانایی تولید انبوه مجیک باکس را داراست.

در نگاه اول به مجیک باکس magic box  احساس خواهید کرد که تصویر همان شی واقعی می باشد، اما پس از مشاهده کامل از سمت های مختلف به این محصول متوجه خواهید شد که انعکاس نور  تصویر سه بعدی را به وجود آورده است. مجیک باکس magic box ساختاری هرمی شکل داشته که در مدل اول سه وجهی و در مدل دوم چهار وجهی آن طراحی و تولید گردیده است.

.

 

مجیک باکس- مدل 3 وجهی - طرح 2016 هولوگرافی محصول دموکالا

.

نحوه عملکرد و نمایش ویدئو به صورت سه بعدی بوده  و از هر جهت به داخل هرم که می نگرید یک بعد تصویر را مشاهده می نمایید. از سمت بالای مجیک باکس نور به سمت سطح پایین می تابد و این انعکاس نور باعث می شود تا شما تصویری سه بعدی و متحرک را مشاهده کنید. در مدل سه وجهی این قابلیت وجود دارد که بتوانیم اجسام واقعی را در مرکز حرم قرار دهیم تا با تصویر آمیخته شود. چرا که تصویر نمایش شده بسیار جذاب و پویا خواهد شد. اما درمدل چهار وجهی چنین امکانی وجود ندارد چرا که چهار وجه بسته و راهی برای قرار دادن اجسام در مرکز حرم وجود ندارد.

.

 magic-box-3 

magic-box-2

.

.

واحد طراحی و تولید مجموعه دموکالا مجیک باکس  magic box را در ابعاد و اشکال مختلف طراحی وتولید نموده است. همانطور که در جدول زیر مشاهده می نمایید، مدل سه وجهی در ابعاد ۴۰*۶۰ تا ۹۰*۱۴۰  سانتیمتر طراحی و تولید می گردد. در مدل چهار وجهی مجیک باکس ابعاد قابل ارائه   ۱۰۰*۱۰۰ و ۱۵۰*۱۵۰   می باشد. اما قابل به ذکر است که در صورت درخواست مشتریان جهت سفارش اختصاصی در دو مدل می توانیم مجیک باکس  magic box  را در ابعاد یک بیلبورد هم طراحی و تولید نماییم.

 

((مجیک باکس magic box اولین محصول دموکالا بوده کهمدل اول سه وجهی و در مدل دوم چهار وجهی می باشد))

.

.

.

.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مشخصات فنی و قابلیت های هولوگرافی (مجیک باکس)  وارد لینک زیر شوید.

هولوگرافی با نام تجاری مجیک باکس

.

هولوگرافی با نام تجاری مجیک باکس محصول دموکالا

لیست قیمت و مدل های مجیک باکس

مشاهده ویدئو محصولات مجموعه دموکالا

video watch


.

تخفیف ویژه تولید محتوای 3 بعدی مجیک باکس

.

آفر دموکالا

.

 جهت خریداران مجیک باکس 

 اولین محتوای ۳ بعدی که در زمان خرید دستگاه مجیک باکس ثبت سفارش می شود با ۳۰% تخفیف ویژه دموکالا ارائه خواهد شد.

.

special_offer

.

اجراه دستگاه مجیک باکس

.

جهت اجاره دستگاه مجیک باکس(هولوگرافی) و سفارش محتوای ۳ بعدی، می بایست قبل از هر چیز از موجود بودن مدل و سایز مورد نظرتان مطلع گردید تا در کوتاه ترین زمان ممکن امکان ارائه دستگاه در زمان مورد نیاز، دستگاه امکان پذیر گردد.

.

تخفیف ویژه جهت اجاره دستگاه در نمایشگاه های کشور

.

شرکت ها و سازمان های خصوصی و دولتی که جهت شرکت در نمایشگاه تصمیم به اجاره مجیک باکس و یا محصولات و خدمات دیگر دموکالا می نمایند، از ۲۰% تخفیف ویژه دموکالا در طراحی و تولید محتوای ۳ بعدی مورد نیاز دستگاه برخوردار خواهند شد.

برای مشاهده مشخصات فنی مجیک باکس (هولوگرافی) وارد لینک زیر شوید

هولوگرافی با نام تجاری مجیک باکس

.

مشخصات فنی مجیک باکس هولوگرافی