magic product

توضیح مختصر

.

مجیک پروداکت magic product

.

مجیک پروداکت  magic product محصول واحد نمایشگرهای ۳ بعدی به نامهای مانکن مجازی یا آدمک مجازی ابزاری نوین است برای معرفی و نمایش محصولات و خدمات جدید به نحوهی کاملا مستقیم  که یک پروموتر به صورت ۲۴ ساعته در حال معرفی کالا و خدمات شما در کنار قفسه و یا مکان های ورودی و خروجی فروشگاه ها و هایپر ها قرار گرفته و با تصویری پویا و جذاب به پروموت محصولات می پردازد.

آدمک مجازی

مجیک پروداکت یا آدمک مجازی با قابلیت ویژه  صوتی و بصری خود باعث جهت دهی مشتریان به سمت کالای هدف خواهد شد.وجود انبوه محصولات در قفسه فروشگاه ها با خواص و کیفیت متفاوت باعث سردرگمی مشتریان در هنگام انتخاب محصول میگردد.

مجیک پروداکت با کمک جلوه های صوتی و بصری خود در لحظه خرید باعث جذب مشتریان به سمت کالای هدف شده و علاوه بر آسان سازی انتخاب برای مشتری در بازار رقابتی حال حاضر باعث توفیق محصول مورد نظر خواهد شد.

تعریف کامل آدمک مجازی

مجیک پروداکت magic product  ابزاری نوین  جهت دمو محصول در فروشگاه ها و سوپر مارکتهای کوچک و بزرگ، برند یا محصول شما یک نماد و یا کاراکتر تصویری دارد تا مخاطبان به راحتی و با احساسی متفاوت با آن ارتباط برقرار نمایند، این امر باعث می شود به مرور زمان مشتریان نسبت به محصولات و برند شما علاقه پیدا کنند.

.

Picture1

مزیت های مجیک پروداکت

این علاقه باعث محبوبیت برند گردد. “مجیک پروداکت شما را به هدف نزدیک خواهد کرد”  این محصول بی نظیر در قلب کودکان و حتی بزرگسالان نفوذ می کند تا برند و محصول شما را با جلو ه ای جذاب و نوین نمایش دهد. شاید تا به حال چندین بار هزینه هایی گزاف برای عروسک یا استند و دیگر اقلام تبلیغاتی کرده اید تا بیشتر به چشم مشتری ظاهر شوید.

اما به میزانی که توقع داشتید نتیجه مطلوب را بدست نیاورده اید. حال شما را با مزیت های این تکنولوژی نوین آشنا می نماییم.

عبارتند از:

  • نمایش محصولات با در نظر داشتن خصوصیات و محتویات مفید آن محصول در نظر مخاطبان تا بیشتر به محصول و برند علاقمند شوند.
  • جذابت سمعی بصری مجیک پروداکت همگان را برای چند دقیقه شیفته خود می سازد. و این شیفتگی هیچ رده سنی ندارد و همه افراد در هر سنینی با دیدن مجیک پروداکت شگفت زده خواهند شد.
  • تکنیک پخش فیلم بر روی اشکال در مجیک پروداکت به صورتی است که مخاطب تصویر در هوا معلق فرض می نماید.
  • مجیک پروداکت magic product پرتابل بوده و حجم کمی از قفسه محصولات فروشگاه را اشغال می کند.
  • قیمت مجیک پروداکت magic product نسبت به خدمتی که برند ارائه می کند بسیار کم بوده و برای برند ها خرید این محصول توجهی اقتصادی خواهد داشت.

.

برای استعلام قیمت با قسمت فروش مجموعه دموکالا که در “فرم تماس با ما”  مشخص شده ارتباط حاصل نمایید

(آدمک مجازی و یا مانکن مجازی)

.