اجاره هلی شات با مجوز
هلی شات فیلمبرداری

هلی شات فیلم برداری حرفه ای

امروزه ساخت یک تیزر تبلیغاتی استانداد با هلی شات و فیلم برداری حرفه ای (تجهیزات و امکانات نوین صنعت تبلیغات), از مهمترین راهبردهای کارخانه ها و شرکت های معتبر و موفق است، استفاده از هلی شات و فیلبرداری حرفه ای تنها یک هدف را دنبال کرده  و آن تولید محتوای تصویری  با کیفت و استاندارد بالا بوده که بر پایه ی شناخت آن صنعت , مخاطبین تیزر و کالای مربوطه باشد .

اسلایدر هلی شات و فیلم برداری حرفه ای

دموکالا در قسمت هلی شات و فیلم برداری

در مجموع , دموکالا در قسمت هلی شات و فیلم برداری حرف ای  به دو موضوع ذیل توجه داشته و خدماتی را نسبت به آن دو موضوع ارائه می نماید.

اول تیزر تبلیغاتی

اول تیزر تبلیغاتی که معمولا ساخت این تیزر کوتاه تر از یک فیلم مستند صنعتی به طول می انجامد . در این نوع فیلم ها معمولا از افکت های انمیشینی , موشن گرافیک , اینفوگرافیک و … استفاده میشود و سعی میشود در مدت زمان خیلی کوتاهی توجه مخاطب را جذب نماید.

و به اکثریت مخاطبان در مدت کوتاهی اطلاعات جامع و کاربردی را در مورد صنعت مربوطه و کالای مربوطه انتقال دهد . پس از دیدن تیزر شما توسط مخاطبان نام برند شما و یا محصول شما در ذهن بیننده و مشتری ماندگار خواهد بود . در نتیجه شما این تیزر را در شبکه های اجتماعی , سایت ها و … میتوانید برای عموم مردم منتشر کنید و بازخورد بسیار مناسب و گیرایی را پس بگیرید.

دوم ساخت مستند های صنعتی

دوم ساخت مستند های صنعتی میباشد که متفاوت تر از تیزر تبلیغاتی میباشد . مستند های صنعتی برخلاف تیزر های تبلیغاتی که گفته شد مخاطب های خاصی دارد.

این مستند ها معمولا حاوی مطالبی جهت آشنایی با قسمت خاصی از کارخانه و تولیدی, آشنایی با نحوه تولید محصول, مطالب آماری و فنی , آمارهای مهندسی و تخصصی و … میباشد . این نوع مستند ها مختص ارائه در کنفرانس ها سمینار ها , نمایشگاه ها , ارائه به نمایندگی ها , ارائه در جلسات هیئت مدیره و… میباشد . در واقع مخاطب این نوع مستند افراد متخصص میباشند.

نوع مستند

نوع این مستند میتواند تبلیغاتی , گزارشی از عملکرد کارخانه و تولیدی , و یا معرفی و توضیح کالا و خدمات مربوطه باشد. در هر دو نوع خدماتی که در زمینه فیلم برداری , عکس برداری و از همه مهم تر کارگردانی فیلم مربوطه گفته شد , انتخاب تجهیزات مناسب , افکت های مربوط و تدوین حرفه ای برای تولید محتوی پروفشنال برای مخاطبین و بازپس گیری بهترین نتیجه از مخاطبین بسیار مهم میباشد.

تیم دموکالا مفتخر است که با به کارگیری تیم مجرب کارگردانی برای انواع تیزرهای تبلیغاتی و مستندهای صنعتی , انتخاب بهترین امکانات و تجهیزات فیلم برداری و سینمایی , تدوین حرفه ای فیلم ها و افکت گذاری ماورای تصور شما , ساخت فیلم شمارا به بهترین نحو ممکن انجام دهد .

استفاده از بهترین امکانات و تجهیزات مدرن

استفاده از بهترین امکانات و تجهیزات مدرن , اعم از تصویربرداری با استفاده از مدرن ترین پرنده های بدون سرنشین برای فیلم برداری و عکس برداری هوایی با کیفیت فورکی , استفاده از بهترین دوربین های مخصوص تصویر برداری زمینی , به کارگیری مدرن ترین نرم افزار های مربوطه برای تدوین و افکت گذاری و در نهایت فاینال کردن تیزر و یا مستند شما .

” برای مشاهده نمونه کارهای بیشتر از فیلمبرداری های هوایی و غیره که در واحد طراحی و تولید تیزر دموکالا تولید شده وارد لینک زیر شوید”

نمونه کارهای هلی شات

افکت های انمیشینی , موشن گرافیک , اینفوگرافیک