vitrine-interactive-logo

توضیح مختصر

.

ویترین اینتراکتیو vitrine interactive

 

ویترین اینتراکتیو vitrine interactive محصول واحد نمایشگرهای ۳ بعدی ، همانطور که از نام محصول پیداست این ابزار به بیننده امکان ارتباط مستقیم با تصویر در حال پخش بر روی سطح مورد نظر را ایجاد مینماید.حرکات اندام بیننده بدون نیاز به لمس سطوح مورد نظر باعث ایجاد عکس العمل در تصویر در حال پخش خواهد شد و این قابلیت تاثیر مستقیم در جلب نظر مخاطبین داشته و باعث افزایش میزان بازدید از محل مورد نظر خواهد شد.

امکان استفاده از این ابزار در ابعاد وسیع بدون اشغال فضا و هزینه مناسب آن باعث ایجاد جذابیت بیشتر این محصول میگردد.همچنین امکان تغییر محتوای تبلیغاتی مورد نظر نسبت به محصولات جدید ،تغییر فصل و مناسبت ها با هزینه اندک از دیگر مزایای این محصول می باشد.

نمایش تیز هوشمند تبلیغاتی بر روی شیشه ویترین فروشگاه ها

ویترین اینتراکتیو vitrine interactive

.

.

نمایش تیز تبلیغاتی بر روی شیشه ویترین فروشگاه ها

.

ویترین اینتراکتیو به شما عزیزان این امکان را می دهد تا فیلم تبلیغاتی خود را بر روی شیشه ویترین فروشگاه از دو جهت یعنی هم از داخل و هم از بیرون فروشگاه به نمایش در آورید. این تکنولوژی به شما این امکان را می دهد تا بتوانید بر روی شیشه تصویری با کنتراست بالاتری از تلوزیون های  HD به نمایش در آورید. قابلیت تاچ اسکرین نیز بر روی ویترین اینتراکتیو قابل اجراست که با تکنولوژی تاچ فویل و پنل های مادون قرمز به مشتریان ارائه می شود.

.

vitrin interactive- demo

.

البته استفاده از ویترین اینتراکتیو معطوف به ویترین و شیشه های فروشگاه نمی گردد. بلکه بر روی میز و هر باکسی که بر روی زمین و دیوار قرار می گیرد قابل اجرا می باشد. استفاده کاربردی از ویترین اینتراکتیو وابسته به ابعاد آن و مکان مناسب جهت نسب و راه اندازی محصول می گردد.

.

 

 

ویترین اینتراکتیو-محصول دموکالبا

قیمت ویترین اینتراکتیو نسبت به ابعاد تصویر و کنتراست و لومنس ویدئو پرژکتور محصول مشخص و ارائه می شود. شایان ذکر است که در ابعاد بسیار بزرگ محدودیت نیز وجود دارد و برای بدست آوردن یک تصویر   در سایز های بزرگ نیاز به فضای مناسب جهت استقرار مناسب ویدئو پرژکتور و پنل های مادون قرمز بوده تا بتوان در ابعاد بزرگ ویترین اینتراکتیو را ارائه کرد.

.

 

vitrine-interactive-demokala-test

.

.

 

vitrine-interactive-logo

با یک سال گارانتی و پنج سال پشتیبانی ارائه می شود


.

ویترین اینتراکتیو چهارمین محصول دموکالا

برای تماشای فیلم این محصول بر روی تصویر زیر کلیک کنید

.

تماشای ویدئو محصولات دموکالا