کانتر و سمپلینگ فروشگاهی

.

.

کانتر و سمپلینگ فروشگاهی

کانتر فروشگاهی یا سمپلینگ فروشگاهی محصولی از واحد طراحی نوین تجهیزات فروشگاهی بوده که در فروشگاه های زنجیره ای و هایپر مارکت ها یا درب مغازه ها برای پروموت و سمپلینگ محصولات غذایی ، آرایشی و.. مورد استفاده قرار می گیرد،ما در دموکالا این محصول را در هر دو محیط ایندور و آتدور طراحی و تولید می نماییم. در ادامه نمونه هایی از پروژه های دموکالا را مشاهده خواهید کرد مانند کانتر پروموت شادلی و….

این تصاویرکه در زیر مشاهده می نمایید مربوط به پروژه طراحی و تولید و نصب سمپلینگ کاله در مرکز خرید پالادیوم می باشد که در اواسط مرداد ماه ۱۳۹۶ جهت پروموت و سمپل محصولات و برندهای جدید کاله مانند آبجوی شمس، پیتزا کاله و…طراحی ، تولید و راه اندازی شد.

برای طراحی و تواید کانتر و سمپلینگ فروشگاهی می توانید از طریق صفحه تماس با ما با مجموعه دموکالا ارتباط حاصل نمایید. در واحد مشاوره به شما خواهند گفت که جهت اجرای اینگونه پروژه ها به چه میزان زمان و هزینه نیاز است تا بتوانید با شکلی نوین و خلاقانه خود و محصول هایتان را سمپل وعرضه نمایید.

کانتر و سمپلینگ فروشگاهى- میز کانتر نونچه- کانتر با قابلیت تابلو لایتینگ

کانتر و سمپلینگ فروشگاهى مدرن نونچه محصول دموکالا- میز کانتر نونچه

کانتر و سمپلینگ فروشگاهى مدرن نونچه

استند کانتر فروشگاهى الفی- سمپلينگ فروشگاهی زيدشت
كانتر و سمپلينگ فروشگاهى الفى-زیدشت
كانتر و سمپلينگ فروشگاهى-الفى محصول زيدشت- استند و كانتر فروشگاهى الفى

کانتر پروموت شادلی

کانتر پروموت شادلی جایگزینی برای کانتر های پیش ساخته معمول در بازار  است. که با طراحی خاص و امکانات ویژه جلوه بهتری از برند را در سطح جامعه به تصویر می کشد. محصولات و خدمات دموکالا به طور معمول هر یک به تنهایی یک ایده و یک محصول نوین می باشند. حال برای آشنایی بهتر با مجموعه دموکالا به صفحه درباره دموکالا مراجعه نمایید.

استند آجیل و خشکبار فروشگاهی-فروشگاه زنجیره ای محسن
استند آجیل و خشکبار فروشگاهی-فروشگاه زنجیره ای محسن
کانتر و سمپلینگ فروشگاهى عطر
کانتر سمپلینگ فروشگاهی عطر

کانتر و استند و پودیوم با طرح قهوه جوش

سمپلینگ باسلوق کبیزکو در فروشگاه پالادیوم

سمپلینگ در محیط داخلی و خارجی

.

سمپلینگ در محیط داخلی و خارجی (ایندور و آتدور) بسیار با یکدیگر از لحاظ سخت افزاری تفاوت دارند زیرا در هر محیط  نوع متریال،نوع چاپ و ابعاد سازه یا کانتر متغیر است. همانطور که تا به حال مشاهده شده در محیط خارجی تا به امروز میز کانتر و استند های معمولی مورد توجه بوده و می باشد.

از این جهت نیاز به تحولی در طراحی و انتخاب متریال محصولی جدید است که بتوان مزیت های فرآوانی نسبت به این سبک یکنواخت موجود (کانتر و استند) به مشتری ارائه نمود.

مجموعه دموکالا به زودی تحولی دیگر را در این حوزه به بازار تبلیغات و به طور خصوص تبلیغات فروشگاه ها و هایپرمارکت ها مراکز خرید و غیره معرفی و ارائه خواهد نمود.

با ما همراه باشید…

.

.

تجهیزات فرشگاهی هایپر فامیلی-استند برندینگ آرایاشی هاپر مارکتی
تجهیزات فرشگاهی هایپر فامیلی-استند حبوبات -تره بار- هاپری
تجهیزات فرشگاهی هایپر فامیلی-استند پرموشن سمپلینگر آرایشی و بهداشتی
تجهیزات فرشگاهی هایپر فامیلی-استند میوه و تربار مدل هایپر مارکت
مشاهده ویدئو محصولات مجموعه دموکالا

video watch