هولو فن-هولوگرافی فن

هولو فن-هولوگرافی فن تکنولوژی نوین دیگری از واحد نمایشگرهای ۳ بعدی بوده که در گروه دستگاه های هولوگرافی مانند مجیک باکس(هولوگرافی باکس) و استیج مجیک(هولوگرافی استیج) قرار می گیرد. با این تفاوت ساختاری که در هلو فن (HOLO FAN) هم از مهندسی مکانیک و هم از مهندسی الکترونیک و تخصص تصویر سازی به صورت ۳ بعدی(۳D)استفاده شده است. هولو فن-هولوگرافی فن بسیار جذابیت بسری بالایی داشته و البته محدودیت و کیفیت خواص خود را داراست.

اطلاعات فنی و تکنیکی

اطلاعات فنی و تکنیکی این دستگاه  ابتدا باید  بر روی ای ای دی(LED) هایی که بر روی پره های دستگاه قرار گرفته  تحلیل و بررسی کرد، یعنی هولو فن وقتی روش می شود و اطلاعات تصویر به صورت وای فای از یک سیستم کامپیوتری بر روی آن بارگزاری می شود،  پس از بارگزاری شروع به چرخش مانند پنکه کرده (البته بادی تولید نمی شود) و پس از چند ثانیه که نسبت دور آن بر ثانیه به مقدار معین شد تصویر به صورت ۳ بعدی تشکیل و نمایش می شود.

جذابیت ۳ بعدی

برای اولین بار اگر دستگاه هولو فن-هولوگرافی فن را در حال حرکت و نمایش مشاهده نمایید، تشخیص سیستم متحرک و نمایش آن برای شما غیر ممکن خواهد بود چون کاملا از لحاظ بسری جذابیت ۳ بعدی بودن تصویر و مشخص نبودن دستگاه پخش را شما حس خواهید کرد.

جهت اجاره دستگاه هولوفن وارد لینک اجاره هولوفن نمایشگرهای ۳ بعدی شوید

اجاره هولوفن نمایشگرهای ۳ بعدی

برای مشاهده نمونه دستگاه های جدید هولوگرافیک فن (هولوفن) وارد لینک زیر شوید.

هولوگرافیک فن ۳۰ و ۱۲ سانتیمتر

نمایشگرهای ۳ بعدی در دموکالا

هولو فن-هولوگرافی فن

ابعاد دستگاه هولو فن

این محصول در سایز های مختلفی در دنیا تولید شده و حدود ابعاد قطر دایره تصویر ما در حال چرخش محاسبه می شود که از ۱۲ سانتیمتر تا ۱۰۰ سانتیمتر تا به حال طراحی و تولید شده است. کشورهای سازنده هولوگرافیک فن انگلستان و چین می باشد.

هولوگرافیک باکس-هولوفن باکس

هولوگرافیک باکس-هولوفن باکس   (holographic fan box) محصولی متفاوت از مجموعه دموکالا است که با ابعاد و اشکال متنوع قابل طراحی و تولید است. ما در واحد R&D هولو باکس های مختلفی را هم در قالب استراکچر س……/

جهت ادامه مطالعه این مطلب وارد لینک زیر شوید

هولوگرافیک باکس-هولوفن باکس

محتوای ۳ بعدی

اما محتوای ۳ بعدی آن را مجموعه دموکالا طراحی و تولید می نماید. که طراحی محتوای هلو فن نیز تخصص و تکنیک های بصری خاص خود را دارد. و هر تولید کننده محتوای انیمیشنی و محتوای ۳ بعدی توانایی تولید آن را نخواهد داشت. برای اطلاع از قیمت روز این دستگاه از طریق فرم تماس با ما می توانید با مجموعه دموکالا و کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

استراکچر هولوگرافیک فن-هولوفن

اساراکچر هولوفن در اصل پلیت فلزی است که بر روی آن چند عدد دستکاه هولو فن نصب شده و در کنار هم یک اسکرین یک پارچه گشته و به شما در ابعاد وسیع تر تصاویر سه بعدی را نمایش می دهد. محتوای قابل پخش در استراکچر محتوایی است که نسبت به………

جهت مطالعه ادامه متن به لینک زیر مراجه فرمایید.

تولید محتوای ۳ بعدی هولو فن

holographic fan box-holo box-box holofan
استراکچر ۴ به ۳ دزولیشن استراکچر هولو فن هولوگرافی فن holo fan holography media تولید محتوای ۳ بعدی هولو فن
HOLO-150HD-180HD
holo fan-هولو فن -هولوگرافی فن-demokala