modern designing

شلف تاکر فروشگاهی

شلف تاکر فروشگاهی یا همان درسینگ فروشگاهی یکی از محصولات تخصصی واحد طراحی نوین تجهیزات فروشگاهی دموکالا می باشد. شلف تاکر فروشگاهی در مدل های مختلف با متریال های مختلف طراحی و تولید می گردد.

مدل های تاکر

این محصول در هایپر های زنجیره ای و همچنین در هاپر مارکت ها و سوپرمارکتها نیز مورد استفاده قرار می گیرند. مدل های مختلف آن عبارتند از

  • ۱-شلف تاکر لایتینگ ۸ میل و ۱۶ میل
  • ۲-شلف تاکر با متریال PVC
  • ۳- شلف تاکر با متریال فیبر ۶ میل و ۳ میل
  • ۴- شلف تاکر کاغذی با گلاسه ۳۰۰ و ۶۰۰ گرماژ
شلف تاکر لایتینگ به سفارش کاسپین
شلف تاکر لایتینگ
شلف بلاکر-شلف فریم-
درسینگ لایتینگ فروشگاهی
شلف تاکر pls
نوشابه انرژی زا tnt
شلف تاکر فروشگاهی لایتینگ TNT drink
۱-شلف تاکر لایتینگ ۸ میل و ۱۶ میل

شلف تاکر لایتینگ در دو مدل ۸ میلیمتر و ۱۶ میلیمتر یکی از جدیدترین مدل های این محصول بوده که شرایط نصب بر روی لاین،سرلاین، یخچال های رو باز فروشگاهی،استند فروشگاهی و پوریوم فروشگاهی را داشته ولیکن در هر یک نسبت به فضای مورد نظر شرایط طراحی ، تولید ، نصب شلف تاکر های لایتینگ دموکالا متفاوت می باشد.

پی ال اس-شلف تاکر لایتینگ

شلف تاکر لایتینگ فروشگاهی-پی ال اس-pls-درسینگ فروشگاهی

مشخصات فنی

بدنه شلف تاکر لایتینگ در هر دو مدل از چهار لایه تشکیل می شود که در تصویر بالا مدا ۸ میل آن را مشاهده می کنید. در سمت بدنه فلزی چند پایه فلزی نسبت به سایز مورد نظر تجهیز شده و با اتصالات مخصوص مورد نظر به سینی لاین یا یخچال و یا قفسه نصب می گردد.

در تصاویر زیر  نمونه هایی ازشلف تاکر های لایتینگ و غیره که در دموکالا به سفارش مشتریان طراحی شده را مشاهده می نمایید.

لیست قیمت درسینگ و سرلاین فروشگاهی

درسینگ لایتینگ دموکالا

شلف تاکر با متریال- pvc
درسینگ فروشگاهی
شلف تاکر فروشگاهی لایتینگ TNT
نوشابه انرژی زا tnt drink
۲-شلف تاکر با متریال PVC

این نوع  در اصل نوعی  تاکر بدون روشنایی بوده که حدود ۸ میلیمتر یا یک سانتیمتر قطر آن می باشد. بدنه اصلی از pvc بوده و بر روی آن استیکر ونیل پشت چسب دار قرار می گیرد.

نحوه تولید

پس از برش لیزر  ورق pvc تاکر ها به صورت خام بر روی قفسه های هایپر ها و لاین ها و طبقات فروشگاه متصل می شود و پس از نصب کامل استیکر بر روی آن چسبیده می شود تا جای از اتصالات مانند پیچ و غیره در زیر کار معلوم نگردد. مانند تصاویر زیر..

درسینگ-محصول دموکالا

شلف تاکر فروشگاهی

شلف تاکر فروشگاهی-درسینگ فروشگاهی

شلف تاکر فروشگاهی

۳- شلف تاکر با متریال فیبر ۶ میل و ۳ میل

این مدل نیز آنچنان با مدل قبلی تفاوتی نمی کند تنها متریال آن فیبر چوبی بوده و در قطر ۶ میلیمتر و ۳ میلیمتر طراحی و تولید می گردد. و مانند گزینه ۲ یعنی متریال pvc ابتدا نصب و بعد استیکر خواهد شد.

پلات لمینیت

استیکر آن می بایست پلات لمینیت باشد زیرا فیبر متریالی است که در صورتی که استیکر شما پلات لمینیت نشده باشد بر روی استیکر سطح برآمدگی های فیبر نمایان می شود.تنها علت استفاده ار فیبر کاهش هزینه در تولید انبوه می باشد.

سرلاین فروشگاهی-تبلیغات فروشگاهی
سرلاین فروشگاهی-تبلیغات فروشگاهی-شلف تاکر
سرلاین فروشگاهی-تبلیغات فروشگاهی-شلف تاکر فروشگاهی
۴- شلف تاکر کاغذی با گلاسه ۳۰۰ و ۶۰۰ گرماژ

این متریال مقوایی و از جنس کلاسه بوده، در این تاکر استیکری وجود ندارد و طرح بر روی گلاسه چاپ می گردد، در صورتی که نیاز به چسبیدن بر روی لبه قفسه باشد زیر آن چسب دو ترفه می خورد، و در صورتی که در قسمت تلق پلاستیکی قرار گیرد، نیازی به چسباندن آن نیست.

شلف تاکر-سرلاین

شلف تاکر فروشگاهی PLS