.

.

واحد طراحی نوین تجهیزات فروشگاهی مجموعه دموکالا با یاری خداوند مهربان پس از یک سال فعالیت مجموعه راه اندازی شد. نام دیگر این وحد (Modern designing) است تکمیل کننده محصولات و خدمات نوین تبلیغاتی و بازاریابی مجموعه دموکالا  در حوزه BTL می باشد.خدمات و محصولات این واحد در حوزه POSM (تبلیغات در نقطه فروش) مخفف Point Of Sale Material می باشد.محصولات posm در حوزه BTL را ما در این واحد طراحی، تولید و اجرا می نماییم.

در حال حاضر در ۱۳آیتم که هر یک در دموکالا به عنوان یک محصول  ارائه می گردد. که این محصولات عبارتند از:

  1. سرلاین و درسینگ فروشگاهی
  2. پودیوم و جزیره های فروشگاهی
  3. شلف بلاکر ، دنگلر و وابلر
  4. شلف تاکر فروشگاهی
  5. استند فروشگاهی
  6. کانتر و سمپلینگ فروشگاهی
  7. تابلو های مدرن تبلیغاتی
  8. آفتابگیر نوین تبلیغاتی
  9. کاور پلکسی فاصله گذاری کرونا

دانش فنی واحد 

محصولات و خدمات این واحد همان استراتژی اصلی دموکالا یعنی ارائه محصولات نوین و مبتکرانه که از دیگر شرکت ها و آژانس های تبلیغاتی بازاریابی متفاوت تر و محصر بفرد باشد را تا به امروز دنبال کرده است.این محصولات را متخصصان دموکالا با تخصص های چون طراحی صنعتی،تابلو سازی،الکترونیک،برش و منتاژ محصولات چوبی و فلزی ،گرافیک و طراحی ۳ بعدی  این محصولات نوین را طراحی و تولید می نمایند.

سرلاین فروشگاهى-شلف بلاکر- دنگلر-وابلر-استند

گوندولا
سرلاین فروشگاهی

نگاهی بر صنعت چاپ سنتی و تحولی نوین

اگر نسبت به محصولات و خدمات تبلیغاتی که در فروشگاه های سراسر جهان استفاده می شود اطلاع چندانی ندارید قبل از مطالعه ادامه مطلب و آشنایی بیشتر با محصولات و خدمات این واحد، پیشنهاد می کنم وارد لینک ذیل شوید تا با درک عمیق تر و در نظر گرفتن پیش زمینه ای از تحولات پیش رو در صنعت چاپ  و طراحی صنعتی و سازه های تبلیغاتی و یاد آوری از گذشته صنعت و مطالب جذاب دیگری که مربوط به این موضوع می باشد بپردازید.

 

نگاهی بر صنعت چاپ سنتی و تحولی نوین

تولید سازه های  فروشگاهی

پروژه ها و کمپین های تبلیغاتی نیازمند ادوات و تجهیزاتی است که دموکالا در اشکال و ابعاد چشمگیر و متفاوتی طراحی و تولید نموده تا در راستای اهداف کمپین های تبلیغاتی مشتریانی که تولید کنندگان و پخش کنندگان محصولاتی هم چون: غذایی،آرایشی و بهداشتی، پزشکی،صنعتی و غیره..هستند را به سوی هدایت نماید تا برند محصول افزایش میزان فروش وافزایش سهم بازار را در برنامه زمانی مشخصی مشاهده نماید

مراحل تولید

در این راستا متخصصان مجموعه دموکالا با استفاده از تجربیات اجرایی بسیار در خصوص تجهیزات مدرن فروشگاهی اقدام به ارائه خدمات زیر نموده است.

  1. مشاوره و ارائه ایده اولیه نسبت به نوع محصول مورد نظر برای قرارگیری در استند
  2. تولید طرح اولیه به شکل سه بعدی
  3. تولید نمونه اولیه که نشان دهنده مشخصات فیزیکی طرح سه بعدی خواهد بود
  4. تولید نهایی استند با اصلاحات و هویت بصری مورد نظر کارفرما

 

استند های فروشگاهی

انواع استند های ارائه شده به شکل ایستاده و جزیره ای (پودیوم) قابل تولید میباشد و قابلیت ارتباط تعاملی با مشتریان از طریق حرکت ، صوت ،نور و نمایش تصویر درصورت درخواست قابل اجرا خواهد بود.

 

انواع استند

  1. استند فلزی با قابلیت تحمل وزن بیشتر
  2. استند چوبی با قابلیت تنوع در طراحی
  3. استندهای ترکیبی چوب و فلز
  4. استند با صفحه نمایش در ابعاد مختلف
  5. استند با باکس هولوگرافی
  6. استند های کشویی با قابلیت تغییر درسینگ یا پوشش تبلیغاتی
  7. استند های جزیره ای (پودیوم)

.

مواد اولیه

همچنین استفاده از مواد اولیه تولید شامل :قطعات چوبی،فلزی،پلکسی گلاس،کارتن پلاست ،یراق آلات،استیکر،آلمینیوم و غیره.. با بهترین کیفت ممکن و متناسب با کاربرد محصول تولید خواهد شد.  وکلیه محصولات در مجموعه دموکالا در سه کلاس متفاوت  درجه A,B,C با توجه به نیاز کارفرما قابل تولید خواهد بود.

دموکالا آینده ای در دستان شما

محصولات واحد طراحی و چاپ نوین