فرش مجازی-فرش هوشمند-interactive floor

magic interactive مجیک اینتراکتیو محصولی نوین از دموکالا

فرش هوشمند مجازی

فرش هوشمند مجازی یا همان فرش هوشمند تکنولوژی مجیک اینتراکتیو  دموکالا  بوده که در مجموعه دموکالا زیر مجموعه محصولات واحد نمایشگرهای ۳ بعدی معرفی و حدود چند سالیست که به بازار عرضه شده است. فرش هوشمند مجازی نرم افزارى (اسلاید،ویدئو،موشن) است  که به وسیله تکنولوژى کینکت بر روى تصویر ویدئو پروژکتور و حرکت انسان بر روى تصویر ارتباطى تعاملى را ایجاد مى کند.

تکنولوژى فرش هوشمند مجازی

تکنولوژى فرش هوشمند مجازی به شما این امکان را مى دهد که بازى هاى (گیم) مختلفى را بر روی سطح زمین  اجرا نموده و با استفاده از سیستم کینکت ودستگاه ویدئو پروژکتور بر روى زمین تصویر تشکیل شده و با حرکت خود با آن تعامل ایجاد کنید ، این بدان معنى است که مانند سیستم تاچ اسکرین موبایل بر روى زمین و بجاى دست با پای یا اجسام مختلف  ارتباط تعاملى ایجاد نمایید.

.

قطعات سخت افزاری فرش مجازی

عبارتند از :

  • ۱- ویدئو پروژکتور
  • ۲-سنسور
  • ۳-سرور
  • ۴- موس و کیبرد
  • ۵- کابل های اتصال
  • ۶- پایه نصب پروژکتور و سنسور
  •  به صورت عمود به سطح نمایش
  • ۷- در صورت نصب در محیط خارجی

استفاده از باکس آی پی مخصوص جهت نگهداری در شرایط در محیط خارجی بیرون

قسمت نرم افزاری

قسمت نرم افزاری در اصل مغز این محصول می باشد که در آن  اطلاعات ورودی و خروجی پردازش می شود. اطلاعات سنسور  یک تصویر پویا و یک تصویر حرارتی و حرکتی است که در پنل کاربران قابل تنظیم از لحاظ سرعت و دقت است. از دیگر امکانات پنل مدیریتی میتوان موارد زیر را نام برد:

۱- پنل بارگذاری اطلاعات (ویدئو،عکس،فایل صوتی) برای افکت های قابل تغییر میباشد.

۲- پنل اضافه سازی افکت ها به داخل محیط نگهداری افکت ها در پنل

۳- دیگر امکانات که در حد تصویری است که در صفحه بعد مشاهده خواهید کرد.

لازم به ذکر است نرم افزار تنها در رزولیشن ۱۰۲۴-۷۶۸ اجرا می گردد.

فرش مجازی
فرش هوشمند-فرش مجازی-
فرش هوشمند دموکالا

سیستم مدیریت نرم افزار فرش مجازی

شایان ذکر است که سیستم مدیریت نرم افزار فرش مجازی  این قابلیت را به ما می دهد تا افکت های جدید را که در بیرون از آن طراحی و برنامه نویسی نمده ایم در داخل آن نمایش دهیم. حال به طور کل افکت هایی که برای فرش مجازی وجود دارد تعدادی افکت های آماده که قابلیت تغییر محتوای آن وجود داشته و نیز تعدادی از افکت ها که به صورت بسته و غیر قابل تغییر برای صنوف مختلف طراحی شده قرار می گیرد.

سیستم  های نرم افزار ایرانی و خارجی

اما تنها این سیستم مدیریت نرم افزار نیست که می توان با آناین تکنولوژی را  بر روی زمین و دیوار اجرا نمود. بلکه سیستم های نرم افزار های ایرانی و خارجی دیگری نیز مجموعه دموکالا با همکاری دیگر شرکت های فعال در این حوزه که در سطح بین المللی چه در خارج از ایران و چه در داخل ایران هستند امکانات خاصی را در آینده ای نزدیک به مشتریان و دوست داران این تکنولوژی ارائه خواهد کرد.

 

دموکالا آینده ای در دستان شما

magic interactive

فرش مجازی

magic interactive مجیک اینتراکتیو 

magic interactive مجیک اینتراکتیو جادویی متحرک در زیر پای شما, هنگامی که بر روی مجیک اینتراکتیو راه می روید. تصاویر با حرکت فیزیکی شما حرکت می کند. به طور مثال رنگها، ابعاد، تصویر، تعداد تصاویر با حرکت شما تغییر می کند. و این عملکرد جذاب و به یاد ماندنی خواهد بود. مجیک اینتراکتیو یک محصولی است که هم در محیط داخلی و هم در محیط خارجی نصب و راه اندازی می شود. عملکرد این محصول همگان را شیفته خود می سازد. جذابیت مجیک اینتراکتیو افراد را برای چند دقیقه به خود و محتویات نمایشی آن جذب می نماید و در خاطر افراد می ماند.

این محصول از چند قسمت مجزا تشکیل شده که تمام قسمت های آن (سخت افزار، نرم افزار) در داخل مجموعه دموکالا طراحی و به تولید رسیده است. واحد تحقیق و توسعه دموکالا همیشه درصدد بوده تا محصولات نوین که زیر شاخه واحد نمایشگرهای سه بعدی….

 

برای مطالعه بیشتر به لینک زیر مراجعه نمایید

مجیک اینتراکتیو magic interactive