لوگوی ویدئو مپینگ-logo-mapping

.

پروژکشن مپینگ ماورای تصویر سازی

.

پروژکشن مپینگ ماورای تصویر سازی است چرا که این فناوری نوین کمتر از 5 سال است که در سرتاسر جهان فراگیر و مورد استفاده بیشتر کشور های در حال توسعه قرار گرفته است. اما چه چیزی است که پروژکشن مپینگ یا به عبارتی دیگر ویدئو مپینگ را جذاب می سازد، بیشترین جذابیت آن در نمایش دادن تصاویر 3 بعدی بوده چرا که با پروژکشن مپینگ می توان بر روی تمامی سطوح و اشکال (از روی یک خودکار تا نمای یک برج) تصاویر 3 بعدی را به نمایش درآورد و بدون نیاز به عینک های 3 بعدی آن را مشاهده کرد این عمل را 3D مپینگ هم می نامند.

مجموعه دموکالا با کادری متخصص و با تجربه که حدود 4 سال در خارج از ایران و داخل کشور در زمینه تولید محتوای سه بعدی برای اجرای پروژکشن مپینگ (3D مپینگ) فعالیت نموده و حال مفتخر است با تجربه ای ارزشمند پروژه های قدرتمندی را در کشور عزیزمان ایران به اجرا گذارد. در همین راستا سعی به فرهنگ سازی و به نمایش در آوردن نمونه های مختلف و ایده های خلاقانه در این حوزه نموده تا بتواند بازاری مناسب و جذاب را برای این نوع قبیل محصولات نوین در داخل ایران به وجود آورد.

.

کرو نمای ساختمان

پروجکشن مپینگ

.

اجرای ویدئو مپینگ بر روی اجسام و اشکال مختلف که در مجموعه دموکالا به آنها جهت نمایش به مخاطبان پرداخته عبارتند از…

 اجرای مپینگ بر روی مانکن و ویترین
اجرای مپینگ بر روی سرویس مبلمان
اجرای 3D مپینگ بر روی نمای ساختمان
اجرای ویدئو مپینگ بر روی میز رستوران

و غیره…

فناوری ویدئو مپینگ هیچ محدودیتی برای اجرا ندارد، البته برای اجرای هر ایده تازه ای می بایست ایده مورد نظر بررسی شود تا برآورد هزینه و نحوه اجرا و دیگر موارد مورد نیاز مشخص گردد. این فناوری انهایی نخواهد داشت چون هر روز در حال بروز شدن از نظر سخت افزاری و نرم افزاری می باشد از این جهت برای ذهن شما عزیزان هم محدودیتی وجود ندارد و می توانید ایده های مختلفی را با این فناوری نوین پیاده سازی نمایید.

مجموعه دموکالا برای رشد و تعالی شرکت بجز اجرا و ساخت محتوای مورد نیاز پروژکشن مپینگ در حال طراحی و تولید نرم افزار هایی جهت طراحی و اجرای ویدئو مپینگ می باشد تا توانسته باشد اولین نرم افزار بومی در جهت طراحی محتوای ویدئو مپینگ را تولید و به مجموعه های دیگر در زمینه تبلیغاتی ارائه نماید. باشد تا بتوانیم با یاری خداوند متعال به اهداف خود با موفقیت دست یابیم.

پروژکشن مپینگ ماورای تصویر سازی

جهت مشاهده گالری تصاویر ویدئو مپینگ وارد لینک زیر شوید

گالری تصاویر ویدئو مپینگ

گالری تصاویر

برای مطالعه بیشتر در خصوص اجرای ویدئو مپینگ وارد لینک زیر شوید

ویدئو مپینگ video mapping

v-mapping-pic1