شبیه ساز مجازی

شبیه ساز مجازی

شبیه ساز مجازی محصول جدید واحد نمایشگرهای ۳ بعدی دموکالا می باشد. این محصول نوعی از خدمات تصویری دموکالا بوده که در محیط ایندور اجرا می گردد. پروژه ای که در تصاویر و ویدئو ها مشاهده می نمایید. در تاریخ ۲۱ آذر ماه ۱۳۹۶ در نمایشگاه صنایع دریایی جزیره کیش به سفارش شرکت مکین دریا طراحی ، تولید و اجرا گردیده است.

اجرای شبیه ساز

این تکنولوژی در ابعاد مشخصی با ارتفاع مشخصی می توان اجرا نمود.البته هر چقدر ابعاد بزرگتر باشد تعداد و قیمت ویدئو پروژکتور ها بالاتر می رود سناریو و موضوع تصویر را مشتری نسبت به موضوع کار خود درخواست می نماید. جذابیت بالای این محصول دموکالا باعث شد پس از اجرای این پروژه مدیریت دموکالا تصمیم به تجاری سازی این محصول کند.

تلفیق محصولات واحد نمایشگرهای ۳d

این محصول در کنار محصولاتی چون ویدئو مپینگ و مجیک اینتراکتیو(فرش مجازی)، هولوفن، ویترین اینتراکتیو قرار گرفته و با تلفیق این محصولات و خدمات در کنار هم می توان تصاویری را روی سطوح خلق کرد، که افراد را در واقعی یا مجازی بودن آن به شک می اندازد.

به طور کل شبیه سازی مجازی محصول منحصر بفردی است که می توان با آن جذابیت تصویری بسیاری را در عمق و سطوح مختلف بوجود آورد.

کاربرد شبیه ساز

کاربرد شبیه ساز مجازی بیشتر در نمایشگاه ها, محیط های گردشگری،صدا و سیما،سازمان های دولتی و خصوص و غیره می باشد. جهت ثبت سفارش این محصول دموکالا می بایست با واحد مشاوره مجموعه دموکالا تماس حاصل نمایید. تا شما را جهت اجرای پروژه راهنمایی نمایند.

تذکر: این تکنولوژی تنها مخصوص محیط ایندور(داخلی) نیزست بلکه می توان آن را در شبها در محیط آت دور(خارجی) نیز استفاده نمود.

تکنولوژی واقعیت های مجازی

این محصول تداعی کننده تکنولوژی واقعیت های مجازی می باشد، ولی قابلیت های بیشتری را نسبت به آن دارا می باشد. یه طور مثال در واقعیت مجازی تماشای تصویر با عینک ۳ بعدی از روی مدیا بوده اما در شبیه ساز مجازی شما در محیط قدم زده و عمق تصویر را بهتر مشاهده می نمایید.