پودیوم و جزیره های فروشگاهی

پودیوم فروشگاهی

پودیوم و جزیره های فروشگاهی

پودیوم و جزیره های فروشگاهی یکی دیگر از محصولات واحد طراحی نوین تجهیزات فروشگاهی است، به مانند استند ها و شلف های فروشگاهی جایگاه هایی برای چیدمان محصولات در فروشگاه ها و هایپر مارکت ها بوده تا محصولات به صورت انبوه در دسترس خریداران قرار گیرد. پودیوم ها و جزیره های فروشگاهی از لحاظ طراحی و تولد در راستای برند سازی پتانسیل بالایی دارند.

طراحی و تولید

همچنین محدودیت هایی نیز در طراحی و تولید دارند، محدودیت هایی چون اندازه و ابعاد مورد نظر فروشگاه که اصولا ارتفاع قانونی پودیوم ها در اگثر فروشگاه ها  (۱۴۰ الی ۱۷۰) می باشد. مجموعه دموکالا تمام مراحل طراحی،تولید و نصب را برای مشتریانی که خواستار این محصول هستند انجام داده و می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق صفحه تماس با ما می توانید با مشاورین ما تماس حاصل نمایی.

استند ویژه چی توز موتوری-دموکالا
جزیره های فروشگاهی
پودیوم فروشگاهی-هایپر مارکت پرومارت
خیابان فرشته-طراحی مدرن-تجهیزات فروشگاهی-تبلیغات فروشگاهی
لولزم آشپزخانه عروس- فروشگاه هایپر استار کرج
پودیوم فروشگاهی - استند فروشگاهی
پودیوم فروشگاهی
پودیوم فروشگاهی
پودیوم فروشگاهی- مدل ۳ بعدی
پودیوم فروشگاهی- مدل ۳ بعدی- تجهیزات فروشگاهی-ریبرن
جزیره های فروشگاهی
جزیره فروشگاهی دلاتو ویتانا
مشاهده ویدئو محصولات مجموعه

video watch

جزیره های تخفیفات فروشگاهی

به طور معمول پودیوم ها یا همان جزیره های تخفیفات فروشگاهی جهت ارائه تخفیف های ویژه فروشگاه های زنجیره ای و هایپر مارکت ها مورد توجه مدیریت فروشگاه و برند ها قرار می گیرد. امکانات مطلوب پودیوم ها باعث شده فروشگاها برای معرفی و عرضه تخفیفات ویژه خود  قسمت هایی را در فروشگاه به این صورت (پودیوم،جزیره ای) محصولات تخفیفی و پر فروش خود را عرضه نمایند.

البته قابل ذکر است که مدت قرار گیری محصولات در قسمت پودیوم اصولا کوتاه بوده و جهت قرار گیری محصولات برند های مواد غذایی و آرایش و بهداشتی و غیره نیاز به هماهنگی با مدیریت فروشگاه است

محصولا دموکالا-انواع استند های ارائه شده به شکل ایستاده و جزیره ای (پودیوم) قابل تولید میباشد و قابلیت ارتباط تعاملی با مشتریان از طریق حرکت ، صوت ،نور و نمایش تصویر درصورت درخواست قابل اجرا خواهد بود.
جزیره و استند آب میوه های شادلی
استند و پودیوم فروشگاهی
قیمت شلف ها و استندهای فروشگاهی
سازه های فروشگاهی-استند-سرلاین قفسه های فروشگاهی
استند ماشعیر و آبجو شمس-استندهای ترکیبی چوب و فلز
استند های جزیره ای (پودیوم)-استند شیر کاله
طراحی و تولید استند و شلف های فروشگاهی نوین در ایران
استند پودیوم شیر روزانه و غیره فروشگاهی به سفارش کاله-محصولات دموکالا

مدیریت فروشگاه ها و هایپر مارکت ها

با توضیحاتی که در قسمت فوق داده شد این موضوع که پودیو م ها قسمتی ویژه و پر فروش در فروشگاه ها و هایپر مارکت ها محسوب می شوند شکی نمی توان داشت. حال مدیریت برند برای قرار گیری محصول خود در این قسمت پس از بررسی فروش محصول در فروشگاه مورد نظر و پس از مذاکره با مدیریت فروشگاه ها و هایپر مارکتها،  برند تصمیم می گیرد محصول خود را در بخشی از فروشگاه در پودیومی قرار دهد و با تخفیفی ویژه در مدتی مشخص فروش بالایی را بدست آورد.

پودیوم هرمی ویتانا محصول مادر-فروشگاهی

پودیوم فروشگاهی-لیست قیمت تجهیزات فروشگاهی

پودیوم-جزیره-پالت فروشگاهی-تجهیز ادوات فروشگاهای زنجیره های

واحد طراحی نوین تجهیزات فروشگاهی دموکالا

واحد طراحی نوین تجهیزات فروشگاهی مجموعه دموکالا با توانایی و به کار گیری علومی چون طراحی صنعتی، طراحی گرافیکی و ۳ بعدی،مهندسی الکترونیک و مکانیک، و ترکیب قابلیت ها و امکانات جذاب و تاثیر گذار دیگر در این محصولات  خدمات نوین و چشمگیری را در پودیوم های فروشگاهی و همچنین قسمت های دیگری چون استندها،قفسه های فروشگاه و غیره ایجاد می نماید.

.

تبلیغات فروشگاهی- پودیوم آبنبات کبیزکو
كانتر و سمپلينگ فروشگاهى الفى-زیدشت
كانتر و سمپلينگ فروشگاهى-الفى محصول زيدشت- استند و كانتر فروشگاهى الفى
محصولات واحد طراحی و چاپ نوین