افکت های مجیک اینتراکتیو

.

.

افکت های نمایشی مجیک اینتراکتیو

.

magic interactive مجیک اینتراکتیو محصولی نوین از دموکالا

مجیک اینتراکتیو جادویی متحرک در زیر پای شما, هنگامی که بر روی مجیک اینتراکتیو راه می روید. تصاویر با حرکت فیزیکی شما حرکت می کند. به طور مثال رنگها، ابعاد، تصویر، تعداد تصاویر با حرکت شما تغییر می کند. و این عملکرد جذاب و به یاد ماندنی خواهد بود. مجیک اینتراکتیو یک محصولی است که هم در محیط داخلی و هم در محیط خارجی نصب و راه اندازی می شود. عملکرد این محصول همگان را شیفته خود می سازد. جذابیت مجیک اینتراکتیو افراد را برای چند دقیقه به خود و محتویات نمایشی آن جذب می نماید و در خاطر افراد می ماند.

افکت های مجیک اینتراکتیو

افکت های مجیک اینتراکتیو یا همان فرش اینتراکتیو که در پکیج این محصول نسبت به درخواست مشتریان تطبیق داده شده و ارائه می شود، در این صفحه هر یک مجزا به نمایش گذاشته شده است. در خصوص میزان تغییرات و تطبیق پذیری هر یک از افکت ها، نمی توان در این صفحه شرح لازم داد شود اما شما مشتریان عزیز می توانید پس از مشاهده هر افکت برای انتخاب نمودن افکت مورد نطر با مجموعه دموکالا از طریق صفحه تماس با ما ارتباط بر قرار نموده تا در خصوص تغییرات در هر افکت نسبت به پروژه خود اطلاعات لازم را کسب نمایید.

چنانچه هیچ یک از افکت های به نمایش گذاشته شده مورد نطر شما نبود می توانید نسبت به تعریف و قابلیت این نرم افزار ثبت سفارش نمایید تا به درخواست شما مشتری عزیز افکتی جدید مخصوص پروزه شما طراحی و تولیدگردد. مجموعه دموکالا ارائه کننده تکنولوژی های نوین در صنعت نمایشگر های تک بعدی و سه بعدی آمادگی خود را جهت تولید و ارائه هر گونه درخواست شما مشتریان عزیز را اعلام می نماید.